Saturday, May 21, 2011

misi pencarian bermula.bismillah.

kita tak akan menghargai jika tiada suatu aura yang dihasilkan dia.
berkuasa.bukan maksud dia seorang gila kuasa.tapi dia mestilah ada kuasa untuk mengawal.
kawal siapa? kawal AKU.

mula2 dlu ada sorang.dia ada kuasa mengawal.pandai sgt kawal aku.tapi lama2 aku kurang respek dia.mgkin sbb aku kenal die dr dlu kot.so aku tau die dari dia xde ape lg.last2 hilang sebab dia kejar benda yg lagi indah.
xpe.aku cool.hahaha.

satu ketika pula keluar satu kuasa lain.kuasa yg buat aku respek dia.sebab dia selalu kagumkan aku.dgn personaliti dia.atitude dia.mmg power.tp malangnya.dia xboleh kawal aku.dia mengalah akhirnya.xpe.aku cool lg.hahaha.

konklusinya.aku perlukan dua kuasa ini.untuk kebaikan semua pihak.terima kasih.

No comments:

Post a Comment