Wednesday, March 17, 2010

a journey begins my friend.

ahh.lega..namun ada juga perasaan bersalah kerana kau tidak mahu ke menara gading itu.
aku tahu itu antara mimpi2 terhebat kau untuk ke sana.
dulu.aku tumpang gembira.tapi jauh di dalam hati ini mengatakan.janganlah kau pergi!
kerana aku lihat kau saja yang mempunyai semangat dan akal yg hebat dalam industri ini.
kita ada masa depan disini.jangan lah kau pergi.bukan rakan2 lain tidak hebat.tapi aku tahu mereka ingin kejar apa.dan ia sangat berlainan dengan aku.
mungkin juga tuhan dengar apa yang aku inginkan ini.dan makbulkan doa itu.dan sekarang ia terjadi.ahh!! aku org plg gembira dgn berita ini.aku janji.kita akan pergi jauh.kita cari semua jalan2 alternatif disini! dan aku janji aku akan jadi pesaing terhebat kau wahai kawan!

we ride together,we die together!

No comments:

Post a Comment